CATALYST_UHS_Laos_Front-Building-of-University-of-Health-Sciences-Laos_bw-b
1
1
3
previous arrow
next arrow

ປະຫັວດຄວາມເປັນມາຂອງ ມວສ ​

ການສ້າງຕັ້ງໂຮງຮຽນແພດ
➤ ໃນປີ 1958 ຢູ່ນະຄອນຫລວງວຽງຈັນໄດ້ສ້າງຕັ້ງໂຮງຮຽນແພດຂຶ້ນເຊິ່ງກໍ່ ສ້າງແພດຊ່ວຍໃນຫລັກສູດອະນຸປະລິນຍາລະບົບ 4 ປີ ແລະ ມີການຈັດຕັ້ງຂຶ້ນກັບກະຊວງສຶກສາກິລາແລະທໍາມະການ. ໃນເວລານັ້ນສາມາດຮັບ ນັກສຶກສາເຂົ້າຮຽນໄດ້ 20-30 ຄົນຕໍ່ ປີ (ເບິ່ງຢູ່ວິຊາການ) ຫລັກສູດແພດທີ່ ນໍາມາສິດສອນແມ່ນໃນລະບົບຂອງຝຣັ່ງ, ອາຈານທີ່ສິດສອນສ່ວນໃຫຍ່ແມ່ນຄົນຝຣັ່ງແລະ ພາສາທີ່ນໍາມາສິດສອນກໍ່ເປັນພາສາຝຣັ່ງ.

ຄວາມເປັນມາຂອງ ມວສ

18888+

ນັກສຶກສາທີ່ຈົບແລ້ວ

5000+

ນັກສຶກສາທີ່ກຳລັງສອ

800+

ພະນັກງານ-ຄູອາຈານທັງໝົດ

350+

ພະນັກງານ-ຄູອາຈານຍີງ

ຄະນະວິຊາຕ່າງໆ

ຄະນະແພດສາດ

ຄະນະວິທະຍາສາດການເເພດ ປະກອບດ້ວຍ 09 ພາກວິຊາຄື: ພາກວິ​ຊາ ວິທະຍາສາດທຳມະຊາດ ແລະ ສັງຄົມ, ພາກວິ​ຊາ ວິທະຍາສາດພື້ນຖານສຸຂະພາບ, ພາກວິ​ຊາ ອາ​ຍຸ​ລະ​ສາດ, ພາກວິ​ຊາ ສັນລະຍະສາດ, ພາກວິ​ຊາ ກຸມມານ​ເວດ​ສາດ, ພາກວິ​ຊາ ນາລີ​ເວດ-​ສູຕິ​ສາດ, ພາກວິຊາ ການແພດຊຸມຊົນ ແລະ ການແພດຄອບຄົວ, ພາກວິຊາ ລົງເລິກສະເພາະທາງ ແລະ ມີຫຼາຍຫຼັກສູດ…

ຄະນະເພສັຊສາດ

ຄະນະເພສັຊສາດ ປະກອບດ້ວຍ 3 ພາກວິຊາຄື:
– ພາກວິຊາ ພາກວິຊາວິທະຍາສາດເພສັຊກັມ
– ພາກວິຊາບໍລິບານເພສັຊກັມ
– ພາກວິຊາການຢາພື້ນເມືອງ
ແລະ ມີຫຼາຍຫຼັກສູດ ..

ຄະນະທັນຕະແພດສາດ

ຄະນະທັນຕະເເພດ ປະກອບດ້ວຍ 5 ພາກວິຊາຄື:
ພາກວິຊາວິທະຍາສາດພື້ນຖານດ້ານທັນຕະກຳ
⁠ພາກວີຊາທັນຕະກຳເດັກ
⁠ພາກວິຊາສັນລະຍະກຳຜົ້ງປາກ
⁠ພາກວິຊາແຂ້ວທຽມວິທະຍາ
⁠ພາວິຊາທັນຕະກຳບູລະນະ ແລະ ປະຣິທັນຕະວິທະຍາ

ແລະ ມີຫຼາຍຫຼັກສູດ ..

ຄະນະພະຍາບານສາດ

ຄະນະພະຍາບານ ປະກອບດ້ວຍ 4 ພາກວິຊາຄື:
– ພາກວິຊາການພະຍາບານພື້ນຖານ ແລະຊຸມຊົນ
– ພາກວິຊາການພະຍາບານຜູ້ໃຫຍ່-ຜູ້ສູງອາຍຸ ແລະຈິດຕະເວດ
– ພາກວິຊາການພະຍາບານເດັກ
– ພາກວິຊາຜະດຸງຄັນ
ແລະ ມີຫຼາຍຫຼັກສູດ

ຄະນະເຕັກນິກການແພດ

ຄະນະເຕັກນິກການແພດ

ຄະນະສາທາລະນະສຸກສາດ

ຄະນະສາທາລະນະສຸກສາດ

 

ສະຖາບັນຄົ້ນຄວ້າ ແລະ ພັດທະນາການສືກສາ

ສະຖາບັນຄົ້ນຄວ້າ ແລະ ພັດທະນາການສືກສາ

ຄະນະນຳຂອງ ມວສ

ທ່ານ ຮສ.ດຣ. ບຸນຖົມ ຊາມຸນຕຣີ

ອະທິການບໍດີ ມະຫາວິທະຍາໄລ ວິທະຍາສາດ ສຸຂະພາບ

ທ່ານ ສຈ.ປອ.ດຣ. ອາກາວ ລີວົງສາ

ຮອງອະທິການບໍດີມວສ


ທ່ານ ສຈ.ປອ.ດຣ. ມາຍຟອງ ມາຍຊາຍ

ຮອງອະທິການບໍດີມວສ


ທ່ານ ດຣ. ຄຳປະສົງ ເສດຖາວັນໄຊ

ຮອງອະທິການບໍດີມວສ


ທ່ານ ດຣ. ສົມໃຈ ລາດສະວົງ

ຮອງອະທິການບໍດີມວສ


ທ່ານ ນ. ດຣ. ຜາສຸກ ວົງວິຈິດ

ຮອງອະທິການບໍດີມວສ


ຂ່າວສານ ແລະ ກິດຈະກຳ

Scroll to Top